یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله علماء، در دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رسالت صدا و سیما، تربیت کردن بر مدار دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، پیش از ظهر امروز در دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، گفت: نقش تربیتی صدا و سیما در جامعه امروزی به عنوان مربی محسوب می شود.

امام جمعه کرمانشاه، با مهم دانستن تبلیغ و اطلاع رسانی در راستای «جهاد تبیین»، ادامه داد: صدا و سیما مربی و تربیت کننده است، لذا امیدوارم برنامه سازان و دست اندرکاران رسانه ملی در این زمینه برنامه های «هدفمند و متعالی» را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سابقه درخشان دینداری مردم استان، اظهار کرد: امیدوارم با انعکاس درست و منطقی برنامه های آیینی و مذهبی یک استان نمونه شویم.

وی با بیان اینکه حضور اهل سنت در سطح استان را یک فرصت برشمرد، گفت: صدا و سیما برنامه های خاص در دست تولید داشته باشد و بتواند وحدت را بین مذاهب و اقوام بسط و گسترش دهد.

آیت الله علما با مهم دانستن رعایت حد اعتدال در برنامه سازی، تصریح کرد: باید حد اعتدال را مد نظر قرار داد، زیرا اگر درست و منطقی حب ائمه اطهار(ع) بیان شود و گسترش یابد، باعث گسترش وحدت شده و حقیقت چون آفتاب تابان نمایان می شود.

در ابتدای این دیدار موسوی مدیر کل جدید صدا و سیما گزارشی از برنامه ها و اهداف رسانه ملی را در استان کرمانشاه ارائه کرد.

صدا و سیما بر مدار دین تربیت کند

آیت الله علما همچنین در دیدار مهندس رامین الماسی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، گفت: توجه به مردم خصوصاً اقشار آسیب پذیر را یک ضرورت دانست.

امام جمعه کرمانشاه با مهم دانستن رفع دغدغه و مشکلات مردم، گفت: باید پیگیری مشکلات مردم تا حصول نتیجه در اولویت برنامه مدیران باشد.

در این جلسه مهندس الماسی گزارشی از برنامه های اداره متبوع خود را ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha