دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ثبت نام اولین مدرسه تابستانه اقتصاد اسلامی

حوزه/ به همت وزارت امور اقتصادی و دارایی اولین ‌مدرسه ‌تابستانه ‌اقتصاد اسلامی با حضور علاقه مندان حوزوی و دانشگاهی در دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، این مدرسه تابستانه در سه محور «نقد نظریات اقتصاد مدرن و ارائۀ رویکردهای بدیل»، «ارائۀ رویکرد اسلامی به حوزه‌های توزیع اولیه، تولید، تجارت، اعتبارات و بازتوزیع» و «تطبیق رویکرد اسلامی با چالش‌های موجود نظام اقتصادی کشور» با حضور اساتید مطرح اقتصاد اسلامی و کارشناسان و مسئولین اقتصادی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مخاطبین این مدرسه تابستانه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های علوم اجتماعی، فارغ‌التحصیلان ارشد و دکتری رشته‌های علوم اجتماعی و طلاب سطوح عالی حوزه‌های علمیه(این دوره ویژهٔ برادران است) می باشند.

همچنین، زمان ثبت‌نام اولیه از ۲۵ تا ۳۱ تیرماه و با مراجعه به سامانه sahwa.ir (ظرفیت محدود) می باشد و محل برگزاری این مدرسه تابستانه دانشگاه قم است.

علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار می توانند به شبکه های اجتماعی به نشانی ذیل مراجعه کنند.

در بله:

ble.ir/HSIE۱۴۰۲

در ایتا:

eitaa.com/HSIE۱۴۰۲

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیر فیروزنیا IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    خوب است که این جلسات باشد اما خیلی دیر این جلسات داره برگزار می شود باید از ده سال پیش لا اقل شروع می کردند مباحث اقتصادی را نه الان باز االبته مقتنم است وا میداورم که ادامه داشته باشد.