یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان

حوزه / چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان در سال جاری با ادامه بررسی اولویت های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب و زیست عفیفانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان در سال جاری، صبح امروز با ادامه بررسی اولویت های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب و زیست عفیفانه با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و فرماندار در دفتر امام جمعه کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در این جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بر لزوم برگزاری جلسه فوق العاده شورای فرهنگ عمومی به منظور بررسی دقیق مشکلات فرهنگی شهرستان کاشان تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در جلسه فوق العاده شورای فرهنگ عمومی بتوانیم از پیشنهادت دستگاههای اجرایی در جهت رفع مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی بیش از پیش بهره مند شویم.

امام جمعه کاشان با ابراز نگرانی از مطلوب نبودن وضعیت حجاب و عفاف در کاشان، به هجمه سنگین دشمن در ترویج فرهنگ بدحجابی و بی حجابی در سراسر کشور اشاره کرد و ابراز داشت: خدا را شاکریم که وضعیت حجاب و عفاف کاشان نسبت به اغتشاشات سال گذشته بهتر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: علیرغم گزارش هایی که از بعضی از دانشگاهها می دهند که کشف حجاب ۲۵ درصدی سال گذشته به ۴ درصد رسیده، ولی باز از این وضعیت راضی نیستیم، لذا امیدواریم با انجام کارهای فکری و هم افزایی بیشتر دستگاههای فرهنگی بتوانیم نسبت به ریشه کنی بی حجابی گام های مثبتی برداریم.

در ادامه این جلسه پس از ارائه گزارش تفسیری وضعیت حجاب و عفاف و پیشنهادات لازم برای رفع مشکل بدحجابی در کاشان توسط دستگاههای اجرایی و فرهنگی، مقرر شد به منظور جمع بندی نهایی و ارائه راهکارهای مناسب در جهت رفع مشکل بدحجابی جلسه فوق العاده شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در آینده نزدیک برگزار شود.

در پایان از پوستر رویداد قرآنی کودک و نوجوان «ستاره های آسمانی» رونمایی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha