سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار آیت الله علماء، دردیدار بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مسئولان به مراکز آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه ها بروند و عالمانه به سؤالات نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروزدر دیدار بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه، گفت: نقش آفرینی بانوان در رخدادهای انقلاب اسلامی، ماندگار و قابل تقدیر است.

امام جمعه کرمانشاه با تشکر از بانوانی که دغدغه دین و اخلاق دارند، اظهار کرد: باید با منطق کلام و ادلّۀ محکم دستورات دینی را نهادینه کنیم و بدانیم برخی ناهنجاری‌های اجتماعی پشت صحنه دارد.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه با مهم دانستن گفت‌وگو با جوانان، گفت: مسئولان به مراکز آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه ها بروند و عالمانه به سؤالات نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

آیت الله علما با بیان اینکه بدانیم دختری که ضعیف الحجاب است، ممکن است با اصل انقلاب مشکلی نداشته باشد و باید همراه با مهربانی، مسائل دینی را برای آنان مطرح کنیم، یادآور شد: در خیلی از مسائل فرهنگی کار بنیادی نشده و برنامه نداشته ایم، لذا نباید انتظار داشته باشیم معضلات اجتماعی یک شبه اصلاح شوند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امام(ره) می فرمود «باید از دانشگاه های ما بچه مسلمان بیرون بیاید»، گفت: دشمنان برای فرزندان ما برنامه دارند، اما ما خودمان هیچ طرح و برنامه ای نداریم.

وی ادامه داد: قاعده کلی قرآن، بشیراً و نذیراً است؛ حضرت ختمی مرتبت (ص) چقدر تلاش کردند، خون دل خوردند و سختی ها را تحمل کردند، اما زبان نرم و الهی را همواره در سخنان خود داشتند.

در ابتدای این دیدار تنی چند از بانوان حاضر در جلسه به ارائه دیدگاه های خود پیرامون برنامه های فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

مسئولان با نسل جوان و نوجوان حرف بزنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha