پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی کشور

حوزه/دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دشمن به دنبال ایجاد یک دیوار ‌اعتمادی بین ملت و نظام است و با استفاده از رسانه‌های خود به دنبال عملی کردن این نقشه شیطانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، در آستانه ماه محرم همایش طلایه‌داران تبلیغ با حضور مبلغین استان کردستان امروز در شهر سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این همایش اظهار داشت: باید نوع نگاه ما به زندگی اهل بیت علیهم السلام مخلصانه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برای تبلیغ و آشنایی بهتر با زندگی امام حسین علیه السلام مبلغین نیازمند مطالعه بیشتری در خصوص این امام همام هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مبلغین باید همواره در روایات و خطبه‌ها و مجالس خود از امام حسین به درستی یاد کنند، افزود: مبلغین جدای از محتوا و کیفیت تبلیغ، به خوبی مخاطبین خود را بشناسند و این می‌تواند تاثیر بیشتری در مقوله تبلیغ داشته باشد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام محمد جنتی، دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب با تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به دنبال استحاله فرهنگی مردم ایران هستند، بنابراین بهترین و اصلی‌ترین راه برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان، مردمی شدن بحث تبلیغ است.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: دشمن به دنبال ایجاد دیوار ‌اعتمادی بین ملت و نظام است و با استفاده از رسانه‌های خود به دنبال عملی کردن این نقشه شیطانی است. باید از ظرفیت‌های مذهبی و فرهنگی کشور برای مقابله با این توطئه استفاده کرد و اجازه ندهیم افکار عمومی کشورمان توسط دشمنان مدیریت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha