دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تفاهم نامه

حوزه/ تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان حوزه علمیه فارس، مرکز خدمات و آموزش فنی حرفه ای استان فارس منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، تفاهم نامه سه جانبه ای با هدف ترویج و توسعه نظام آموزش های مهارتی در بین جامعه طلاب و خانواده های وابسته میان، حوزه علمیه فارس، مرکز خدمات حوزه فارس، مشاور استاندار در امور روحانیت و آموزش فنی حرفه ای فارس انعقاد شد.

حجت الاسلام سید محسن فاطمی مشاور استاندار فارس در امور روحانیون با استقبال از انعقاد تفاهم نامه، آن را رویدادی مبارک برای هر دو مجموعه برشمرد.

وی مهارت آموزی را به عنوان یک ضرورت برای همه ایرانیان به خصوص جامعه روحانیت دانست و نسبت به تجمیع ظرفیت های دو مجموعه در استای اهداف عالیه ای که در سطح جامعه نسبت به خدمت گزاری به مردم دارند تأکید کرد.

حجت الاسلام محمد عباس پور مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان فارس و حجت الاسلام مؤیدی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان نیز طی سخنانی ابعاد کمی و کیفی این تفاهم نامه را مورد بحث قرار داده و نسبت به تشکیل کارگروهی مشترک در زمینه برنامه ریزی های مهارتی، اجرای دوره های اثر بخش و کیفی، رصد فرایند ها و بررسی نتایج حاصله اشاره داشتند.

کیائی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس نسبت به استفاده از ظرفیت ویژه و معنوی حوزه علمیه استان به ویژه مبلغ ها و زیر مجموعه این حوزه در سطح استان در راستای نهادینه کردن نهضت مهارت افزایی و فرهنگ مهارت آموزی در سطح جامعه تأکید کرد.

مدیرکل آموش فنی حرفه ای استان فارس تصریح کرد: بی تردید برداشتن دیوارها بین دستگاه های اجرایی و به تبع آن تشریک مساعی و تجمیع ظرفیت ها در راستای ارائه خدمات شایسته تر و اثر بخش به جوانان و مردم عزیزمان یک فرصت ویژه را برای ایجاد کشور ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: امید است که در ایام هفته ملی مهارت که خوشبختانه با دهه عزیز محرم مقارن گشته است جامعه روحانیت و طلاب نسبت به نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی و کار و تلاش، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان را بیش از پیش یاری و همیاری نمایند.

مدیرکل آموش فنی حرفه ای استان فارس نسبت به مشارکت جوانان ۱۲ تا۱۸ سال در خانواده های طلاب و روحانیون استان در طرح ملی تابستانه تأکید کرد و آمادگی این اداره کل را برای ارائه خدمات مهارتی در سطح استان برای این عزیزان ابراز داشت .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha