چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
قدردانی ویژه آیت الله علماء از مهندس فتاح

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ضمن قدردانی از تلاش های مهندس فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در خدمت به مردم کرمانشاه، گفت: توفیق خدمت به مردم بالاترین توشه دنیا و آخرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان، از تلاش های مهندس فتاح در خدمت به مردم کرمانشاه قدردانی کرد.

امام جمعه کرمانشاه با تشکر از مسئولینی که خود را وقف خدمت به مردم کرده اند، گفت: خدمت به مردم به گونه ای که گره ای از مشکلاتشان باز شود و امید به زندگی را در آنان تقویت کند همانند فیض عظمای شهادت میان صفا و مروه است.

آیت الله علما با قدردانی از خدمات مهندس فتاح در استان کرمانشاه، افزود: مسئولینی که توفیق خدمتگزاری به مردم را پیدا می کنند، رسولان مهربانی هستند که قدردان حرکت بزرگ و آسمانی آن ها فقط خدای تبارک و تعالی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به محرومیت های استان، اظهار کرد: این استان بیش از هشت سال خط مقدم دفاع مقدس بود، لذا همگام با سایر استان های برخوردار از مواهب انقلاب اسلامی برخوردار نشد، بنابراین درخواست ما رسیدگی به امور مردم خصوصا جوانان در زمینه کار، مسکن و ازدواج است.

قدردانی نماینده ولی فقیه در کرمانشاه از رئیس بنیاد مستضعفان

در ادامه مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان از کمک های بنیاد برای رفع محرومیت استان خبرداد و گفت: بیش از هزار میلیارد تومان در بخش های مختلف استان برای محرومیت زدایی هزینه شده که امیدوارم استمرار یابد.

وی از ساخت مسکن، توسعه زیر ساخت ها، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال به عنوان برنامه های بنیاد مستضعفان برای استان اشاره کرد و افزود: با این اقدامات امیدوارم توانسته باشیم قدمی هرچند کوچک برای مردم مومن، انقلابی و مهمان نواز استان کرمانشاه برداریم.

قدردانی نماینده ولی فقیه در کرمانشاه از رئیس بنیاد مستضعفان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha