یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1099070
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
شهید

حوزه / جامعه قرآنی با حضور در منزل خانواده شهید محمدرضا کارآمد، از رشادت‌ها و ایثارگری‌های خانواده این شهید تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعه قرآنی امروز ۲۸ تیر با حضور در منزل خانواده شهید محمدرضا کارآمد، از رشادت‌ها و ایثارگری‌های خانواده این شهید تقدیر کردند.

در ابتدای این جلسه، رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) اظهار داشت: خدا را شاکرم این هفته توفیق یافتیم به اتفاق جامعه قرآنی از خانواده شهیدی دیگر دیدن کنیم.

وی با اشاره به اینکه این دیدارها تجدید میثاقی جامعه قرآنی با خانواده شهدای قاری قرآن است، گفت: از چند سال پیش کمیته قرآنی شکل گرفت تا به واسطه آن شهدای قاری شناسایی شوند تا جامعه قرآنی از آنها دیدار داشته باشند، اتفاقی که رخ داده و تا به امروز ادامه داشته است.

در ادامه جلسه منصور آقا محمدی رزمنده و قاری قرآن نیز با بیان اینکه شهدا چراغ راهی برای حرکت مردم هستند، گفت: ما به شهدا مدیون هستیم، زیرا امنیتی که امروز داریم به واسطه ایثار آنها به دست آمده است.

وی ادامه داد: شهید کارآمد با وجود اینکه ۲۰ سال بیشتر نداشت و در اوج جوانی به سر می‌برد، اما جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کرد، این درسی بزرگ برای ماست و برای همین با پایبندی به آرمان‌های شهدا باید تجدید میثاقی با آنها داشته باشیم.

در بخش دیگری از جلسه، محمدرضا زاهدی حافظ قرآن کریم اظهار کرد: شهدا نور هستند و تا ابد نورافشانی آنها ادامه خواهد داشت، تنها کافیست ما به نور آنها نزدیک شویم تا از برکات وجودشان بهره ببریم.

این حافظ قرآن کریم، تأکید کرد: من جوان هستم، اما وقتی می‌بینم شهدایی نظیر شهید کارآمد چگونه در اوج جوانی ایثار کردن احساس می‌کنم هنوز راه بسیار در پیش دارم، پس از خداوند می‌خواهم در کنار حافظ قرآن بودن به آن نیز عمل کنم.

مادر شهید کارآمد نیز در این دیدار با بیان اینکه فرزندم دائماً در حال تلاوت قرآن بود، گفت: شهید کارآمد در مسجد محله مشغول تدریس قرآن بود و بزرگترین آرزوی او نیز شهادت بود و امروز خوشحالم که توانست بعد از ۴ بار جبهه رفتن به آرزویش برسد.

در پایان جلسه برادر شهید نیز با تأکید بر اینکه شهدا برای ما امنیت و آسایش به ارمغان آوردند، اظهار کرد: مردم قدر این نعمت را می‌دانند، اما از مسئولان از جمله مدیران بنیاد شهید گلایه‌مند هستم که نحوه رسیدگی‌شان به خانواده شهدا مطلوب نبوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha