دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مصاحبه طلاب سطح چهار

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری مصاحبه علمی طلاب سطح چهار حوزه علمیه خواهران استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، راضیه شکرانی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران اصفهان اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج آزمون کتبی سطح ۴ حوزه های علمیه خواهران، انجام مصاحبه های علمی این سطح در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این که این مصاحبه های علمی از روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه تا روز سه شنبه ۳ مرداد ماه ۱۴۰۲ زیرنظر ۹ نفر از اساتید سطوح تخصصی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان برگزار می شود، ادامه داد: در این مصاحبه های علمی که به صورت حضوری برگزار می شود، تعداد ۳۰ نفر از طلاب سطح چهار مصاحبه خواهند شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان خاطرنشان کرد: مصاحبه داوطلبان در ۳ رشته فقه و اصول، کلام اسلامی و تفسیر و علوم قرآنی برگزار می شود.

خانم شکرانی با بیان اینکه تعداد ۳۰ نفر از متقاضیان تحصیل در مقطع سطح چهار طی چهار روز مصاحبه خواهند شد گفت: از این افراد تعداد ۱۷ نفر در رشته تفسیر علوم قرانی، ۷ نفر در رشته فقه و اصول و ۶ نفر در رشته کلام در آزمون کتبی موفق بوده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha