چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ حجت الاسلام پردل با تأکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در محرم گفت: کانون پرورش فکری کودکان، اداره کتابخانه و پایگاه های بسیج از ظرفیت خود جهت جذب نوجوانان و جوانان در ایام محرم استفاده نمایند و با برگزاری مسابقات مختلف و تشویق نوجوانان و جوانان و برنامه های آموزشی آنان را به سمت مراسم عزاداری محرم سوق دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش شبانکاره صبح امروز به مناسبت ایام محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت اسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در این نشست از همه هیئات مذهبی سطح شهر و روستا ها به جهت آمادگی و تلاش جهت برگزاری مراسم عزاداری محرم تشکر و قدردانی کرد و با اشاره به دو موضوع دهه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه قرآن و روایات اظهار داشت: به تعبیر معمار کبیر انقلاب این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و همه ما باید نسبت به عزاداری و سوگواری محرم تلاش کنیم و حضور داشته باشیم.

امام جمعه شبانکاره همچنین از حرکت نمادین کاروان محرم که توسط هیئت حضرت علی اکبر(ع) و با حضور باشکوه مردم عزیز و عاشقان آل الله برگزار شد تشکر کرد.

حجت اسلام پردل با تأکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در محرم گفت: کانون پرورش فکری کودکان، اداره کتابخانه و پایگاه های بسیج از ظرفیت خود جهت جذب نوجوانان و جوانان در ایام محرم استفاده نمایند و با برگزاری مسابقات مختلف و تشویق نوجوانان و جوانان و برنامه های آموزشی آنان را به سمت مراسم عزاداری محرم سوق دهند.

امام جمعه شبانکاره با تأکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در ایام محرم گفت: جهت مدیحه سرایی از پتانسیل جوانان و مداحان منطقه استفاده شود تا زمینه پیشرفت آنان حاصل گردد.

حجت اسلام پردل بیان داشت: مجلس امام حسین علیه السلام مربوط به شخص یا گروه خاصی نیست و برای عموم مردم با هر دیدگاه و سلیقه و تفکری است و همه می توانند در این ایام از مجلس عزاداری بهره ببرند.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به برگزاری نماز ظهر عاشورا گفت: هیئات مذهبی همه در حسینیه و مصلای نماز جمعه حضرت ولی عصر عج شبانکاره تجمع کنند و نماز جمعه عاشورایی به صورت باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha