پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام علی خورشیدی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت: امربه معروف و نهی از منکر یک نشانه است، نشانه عشق به مکتب، نشانه آزادی در جامعه، نشانه بیداری انسان و نشانه اجرای واجبات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، همایش امربه معروف و نهی از منکر به‌مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و هفته احیای امربه معروف و نهی از منکر شب گذشته با حضور دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان کردستان، امام جمعه شهرستان بیجار، فرماندار، روحانیون و جمعی از مسئولان در سالن همایش‌های تبلیغات اسلامی بیجار برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام علی خورشیدی امام جمعه شهرستان بیجار اظهار داشت: امربه معروف و نهی از منکر یک نشانه است، نشانه عشق به مکتب، نشانه آزادی در جامعه، نشانه بیداری انسان و نشانه اجرای واجبات است.

امام جمعه شهرستان بیجار افزود: نهی از منکر جبران کننده کمبودهای درونی مثل تقوا است و به نوعی محیط و فضا را بر افراد هنجارشکن تلخ می‌کند.

حجت الاسلام خورشیدی ادامه داد: مسئله امربه معروف و نهی از منکر برای انسان‌ها یک امر فطری و غریزی است.

امام جمعه شهرستان بیجار با اشاره به ضرورت احیا و اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، خاطرنشان کرد: فریضه امربه معروف و نهی از منکر به نوعی تواصی به حق و تواصی به صبر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha