سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سرهنگ امیرجعفری

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم گفت: رشد و رونق تولید مهمترین محوری است که جامعه کارگری می تواند در فرآیند شکل گیری تمدن نوین اسلامی به آن جامه عمل بپوشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرهنگ امیرجعفری روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان قم، با بیان اینکه آرمان اصلی انقلاب اسلامی ایران، بسترسازی و زمینه‌سازی انقلاب جهانی منجی عالم بشریت است، گفت: زمینه سازی ظهور فرآیندی است که باید مرحله به مرحله پیش برود تا تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت شناخت لوازم انقلاب، ادامه داد: انقلاب یک حادثه تاریخی نیست بلکه انقلاب یک موجود، فرایند و مسیری است که باید تا رسیدن به هدف اصلی طی شد.

سرهنگ جعفری از خودسازی، جامعه سازی و زمینه چینی تمدن نوین اسلامی بعنوان مهمترین محورهای بیانیه گام دوم انقلاب یاد و کرد: آن چیزی که در این عرصه مهم است، حرکت جامعه در راستای ظهور منجی عالم بشریت و خودداری از سکون و بی تفاوتی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم خاطرنشان کرد: تبدیل شدن به یک کشور قدرتمند و الگوپذیر، پیش‌شرط شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

سرهنگ جعفری اظهار داشت: علم، اقتصاد و فرهنگ سه مولفه‌های اصلی در پایه های قدرت است که باید در تمام این عرصه ها به نقطه مطلوب و اطمینان بخشی برسیم.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت پایه‌های اقتصادی کشور، ابراز داشت: حل دغدغه‌های اقتصادی بخصوص در بین جامعه کارگری و رشد تولید از مولفه مهم در تقویت پایه‌های اقتدار و قدرت نظام اسلامی و به تبع آن خنثی سازی توطئه ها و تحریم های ناجوانمردانه نظام سلطه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام با تأکید دوباره بر اهمیت حل دغدغه های جامعه کارگری، خاطرنشان کرد: رشد و رونق تولید مهمترین محوری است که جامعه کارگری می تواند در فرآیند شکل گیری تمدن نوین اسلامی به آن جامه عمل بپوشاند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha