شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام پناهیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: اگر ایمانمان حفظ نشود، تبدیل به دشمن آل الله علیهم السلام می شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام احمد پناهیان در مراسم دهه اول محرم در مسجد مقدس جمکران با اشاره به آیه ٢٢ سوره مجادله، اظهار کرد: خداوند در این آیه می فرماید پیدا نمی کنی کسی را که مومن باشد، اما کسی را که با خدا و رسول خدا دشمنی می کند دوست بدارد، حتی اگر پدر و مادر و خانواده اش باشند.

وی ادامه داد: مومن با دشمن خدا و دشمن رسول خدا کنار نمی آید. چطور مردم کوفه با یزید کنار آمدند؟ همینطور که امروز خیلی ها با یزید زمان کنار می آیند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه یزید امروز خیلی یزیدتر از یزید دیروز است، گفت: قدرت جهانی یزید امروز، مردم دنیا را به انواع و اقسام فسق و فجور آلوده می کند، تا بتواند بر آنها حکمرانی کند. آن روز اگر یزید عده ای را به قتل می رساند، یزید امروز یعنی آمریکا نسل ها را به قتل می رسانند.

حجت الاسلام پناهیان افزود: می بینند در فضای اقتصادی خرجشان زیاد شده، بیل گیتس طراحی می کند با یک ویروس، پانزده درصد مردم دنیا را از بین ببرد. کاش وزارت بهداشت مردانگی کند و آمار بدهد که چند درصد بیماریها و مرگ و میرها بعد از تزریق واکسن های خارجی مثل فایزر افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه شش میلیون انسان را با ویروس کرونا و بعد با واکسن ها به قتل رساندند، ابزار کرد: بیل گیتس رسما گفت بخشی از مردم را با واکسن از بین می بریم. در ایام کرونا وقتی این حرفها را می زدیم، عده ای به ما می خندیدند!

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دشمنان با تمام توان جامعه ما را به سمت بی ایمانی سوق می دهند، ابزار کرد: چون اگر بتوانند مردم ما را سست ایمان کنند، می توانند از این مردم بعنوان دشمن بر علیه امام زمان ارواحنا فداه استفاده کنند. همان اتفاقی که در کربلا افتاد. دشمن درست دارد عمل می کند. می خواهد دوباره کربلا درست کند. ما نباشیم و ببینیم ایمان فرزندان ما سست شود؛ و الا می شوند وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلی ذلِکَ.

حجت الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: اگر ایمانمان حفظ نشود، تبدیل به دشمن آل الله علیهم السلام می شویم. مردم کوفه از اول دشمن اباعبدالله علیه السلام نبودند. اتفاقا آماده بودند پای رکاب اباعبدالله علیه السلام با یزید بجنگند. اما نبود ایمان عمیق، باعث شد دشمن اباعبدالله علیه السلام شوند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha