دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1099423
۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
تبریز

حوزه/ مردم همیشه در صحنه زنجان با برگزاری راهپیمایی هتک حرمت به قرآن کریم، کتاب مقدس بیش از یک میلیارد مسلمان را محکوم و ضمن صهیونیستی دانستن این اقدام، خواستار برخورد با عاملان و آمران این اقدام سخیف شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، به دنبال هتک حرمت قرآن کریم در یکی از کشورهای اروپایی مدعی آزادی، مردم ایران اسلامی و بسیاری از کشورهای جهان با برگزاری راهپیمایی این اقدام گستاخانه را محکوم کردند.

همزمان با سراسر کشور مردم دیندار و ولایت‌مدار زنجان نیز بعد از برگزاری نماز با شکوه جمعه با برگزاری راهپیمایی هر گونه توهین و گستاخی به کتاب مقدس بیش از یک میلیارد مسلمان را محکوم کردند.

مردم با برگزاری راهپیمایی هرگونه توهین و جسارت به کتاب مقدس مسلمانان را گستاخی و توهین به همه ادیان الهی دانسته و خواستار برخورد با این گونه اقدامات گستاخانه و عاملان و آمرانه این گونه اقدامات شدند.

مردم زنجان در جای جای این استان به ویژه شهرهای ابهر، خرمدره، قیدار، آب بر، ماهنشان، سلطانیه و جای جای این استان ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و ددمنشانه خواستار برخورد مجامع بین‌المللی با این گونه اقدامات شدند.

راهپیمایان این گونه اقدامات را از جنایات صهیونیسم بین‌الملل و رژیم صهیونیستی دانسته و ضمن محکوم کردن این اقدام گستاخانه خواستار برخورد جدی با این گونه اقدامات و جلوگیری از تکرار اقدامات مشابه شدند.

مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و ... توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha