سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
دوره سیره و سبک زندگی نبوی

حوزه/ دوره حضوری «سیره و سبک زندگی پیامبر(ص)» از سوی اداره حوزه آزاد ویژه فارغ التحصیلان سطح ۳ و ۴ تاریخ اسلام برگزار شد.

سرکار خانم زهرا تاجیک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری دوره «سیره و سبک زندگی پیامبر(ص)» ویژه فارغ التحصیلان سطح ۳ و ۴ تاریخ اسلام خبر داد و افزود: این دوره با حضور سرکار خانم ناهید طیبی و سرکار خانم فرزانه حکیم‌زاده، از اساتید و پژوهشگران جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در دو نیم‌دوره؛ سیره پژوهشی و ارهاصات پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم برگزار شد.

رئیس اداره حوزه آزاد جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه به برخی از سرفصل‌های این دوره اشاره کرد و گفت: علوم مورد نیاز سیره پژوه، کلیات علم تاریخ، روش تحقیق سیره پژوهی و سیره و سبک زندگی نبی اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم بخشی از مباحثی است که در این دوره به آن پرداخته شد.

تاجیک در پایان یادآور شد: اطلاع‌رسانی‌ سایر دوره‌های اداره حوزه آزاد در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در کانال مرکز عضو شده و یا با شماره ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha