دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
خادمیاران رضوی

حوزه/ کارگاه توجیهی و آموزشی فعالیت فضای مجازی و رسانه ای خادمیاران رضوی گناوه در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرضا محمدی نژاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه صبح امروز در نشست توجیهی و آموزشی فعالیت فضای مجازی و رسانه ای خادمیاران رضوی، اظهار کرد: برگزاری چنین جلسات به بالا بردن توانایی خادمیاران رضوی در فضای مجازی کمک می کند.

وی با بیان اینکه چنین جلساتی که خروجی مثبت دارند در آینده بازخورد بهتری دارد، افزود: بسیاری از آسیب های فضای مجازی با برگزاری این جلسات و بالا بردن مهارت و بصیرت افزایی افراد برطرف خواهد شد.

محمدی نژاد با اعلام اینکه بسیاری از فعالان حوزه های مختلف متأسفانه نحوه رسانه ای کردن کارهای خود را نمی‌دانند، عنوان کرد: عدم آگاهی در نحوه انعکاس و رسانه ای کردن فعالیت ها باعث از بین رفتن آن شده و این جلسات می‌تواند به انتشار بهتر فعالیت آنها کمک کند.

ابراهیم ملک زاده مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان گناوه نیز گفت: ما در تمامی کانون های تخصصی و محله ای با مشکل عدم رسانه ای شدن فعالیت ها مواجه هستیم و امیدوارم با تکرار چنین جلساتی این مشکل برطرف شود و خادمیاران بتوانند فعالیت های خوب خودشان را در تمامی مراسمات سال پوشش رسانه‌ای دهند.

وی بیان کرد: در این کارگاه آموزشی از حضور مسئول کانون خبر و رسانه خدمت رضوی شهرستان گناوه که چند سالی است مسئول تولید محتوای کانون های خدمت رضوی استان بوشهر و از خادمین رسانه ای حرم مطهر رضوی هم هستند استفاده کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha