شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
شورا

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با اشاره به ضرورت اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به تدوین لایحه عفاف و حجاب با همکاری قوه قضائیه و دولت و تصویب آن با قید یک فوریت در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مسئولان و مدیرانی که در حوزه عفاف و حجاب کم کار بوده اند، ترک فعل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، یکشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد ،گفت: تشکیل و راه اندازی یک قرارگاه فرهنگی عملیاتی در جنگ نرم یکی از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از شورای عالی انقلاب فرهنگی است که باید تلاش کنیم این قرارگاه در استان ها متمرکز شود.

وی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی با راه اندازی ستاد رصد به مقوله نظارت و اثرگذاری فرهنگی کشور ورود کرده است، افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی تلاش دارد با ارائه برنامه های هدفمند و منسجم در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه گام بردارد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با اشاره به ضرورت اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به تدوین لایحه عفاف و حجاب با همکاری قوه قضائیه و دولت و تصویب آن با قید یک فوریت در مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: مسئولان و مدیرانی که در حوزه عفاف و حجاب کم کار بوده اند، ترک فعل کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه به بازنگری سند جامع علمی کشور اشاره کرد و گفت: سیاستگذاری‌ها و برنامه ریزی‌ها در وزارتخانه های علوم و بهداشت باید بر محور سند جامع علمی کشور و سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور باشد.

وی در پایان خواستار تلاش مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس برای تجمیع دانشگاها و مراکز آموزش عالی شد و خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم مشکل پراکندگی مراکز آموزشی در کشور مرتفع شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha