یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف با بیان اینکه تریبون نماز جمعه یک تریبون مطالبه گری است گفت: از این تریبون هم خدمات مقدس نظام گفته می شود و هم مطالبات مردم به گوش مسئولین می رساند. تا زمانی که در این جایگاه به عنوان خادم مردم قرار دارم با افتخار مطالبات مردم را بیان و دنبال خواهم کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سیراف با موضوع پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور با گرامیداشت این روز گفت: نماز جمعه عامل وحدت و بصیرت افزایی و پرورش نیروهای انقلابی و مؤمن و فتنه های دشمنان را خنثی می سازد.

امام جمعه سیراف ابراز داشت: امام جمعه باید همه را زیر چتر ولایت هدایت کند و از کار جناحی و حزبی دوری کند؛ الحمدلله نهاد امامت جمعه در کشور در همه ابعاد می‌درخشد. در انتخابات آینده مردم را دعوت به حضور پرشور و حداکثری می کنم اما از هیچ احدی و جناحی حمایت نخواهیم کرد.

وی با اشاره به تنوع برنامه ها در ستاد نماز جمعه سیراف بیان داشت: ستاد نماز جمعه بخش سیراف از دهه هشتاد و نودی ها غافل نشده و هر هفته برای عزیزان برنامه های متنوع معنوی و تربیتی دارد.

حجت الاسلام عاشوری از فعالیت این ستاد در فضای مجازی و تولید محتوا خبر داد و اظهار کرد: نهاد نماز جمعه بخش سیراف به پیروی از دستورات مقام معظم رهبری در فضای مجازی مشغول است و توسط قشر تحصیل کرده و متدین و انقلابی تولید محتوا می کند.

وی با بیان اینکه تریبون نماز جمعه یک تریبون مطالبه گری است گفت: از این تریبون هم خدمات مقدس نظام گفته می شود و هم مطالبات مردم به گوش مسئولین می رساند. تا زمانی که در این جایگاه به عنوان خادم مردم قرار دارم با افتخار مطالبات مردم را بیان و دنبال خواهم کرد.

امام جمعه سیراف در ادامه با اشاره به تلاش دشمن برای عدم حضور مردم در نماز جمعه گفت: دشمن در پی این است که مساجد و جایگاه نماز جمعه خلوت شود چون از این سنگرها سیلی خورده است.

حجت الاسلام عاشوری گفت: نماز جمعه مایه پایداری و بالندگی نظام اسلامی است؛ نمازجمعه فریضه بسیار با اهمیتی است و بهترین دلیل بر اهمیت آن آیات نهم و دهم سوره جمعه است.

وی با تقدیر از اعضای ستاد و دفتر و همه کسانی که در طول این ۱۲ سال در برنامه های فرهنگی و بصیرتی همکاری و حمایت کردند گفت: امروز از تریبون نماز جمعه باید امید آفرینی در جامعه افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha