دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمود زاده

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، فلسفه عزاداری بر مصائب سیدالشهدا (ع) در سرزمین کربلا را شناخت حق و باطل در دنیای امروز عنوان کرد و گفت: باید با عبرت گرفتن از ماجرای کربلا، حق و باطل را بشناسیم و در مسیر یاری جبهه حق گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا محمود زاده صبح امروز در مراسم عزاداری روز ششم محرم در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی،تحلیل درست مسائل روز را یکی از برکات تامل و تعمق در ماجرای کربلا عنوان کرد و گفت: عزاداری بر مصائب امام حسین علیه السلام چراغ راهی است که انسان را باید به شناخت حق و باطل در دنیای امروز و شرایط کنونی جهان سوق دهد.

وی با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: اگر نتوانیم با تفکر در ماجرای کربلا به تحلیل درست مسائل روز دست یابیم،بهره لازم را از قیام حضرت اباعبدالله علیه السلام نبرده ایم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی دومین برکت و نتیجه تامل در ماجرای کربلا را مهار نفس و حب دنیا عنوان و اذعان کرد: عزادار واقعی وقتی می بیند دشمنان امام حسین علیه السلام با تبعیت از وسوسه نفسانی و حب دنیا حضرت را مظلومانه به شهادت رسانده اند، تلاش می کند نفس خود را مهار کرده و حب دنیا را از قلب خود بیرون کند .

وی بیان کرد: عزادار واقعی می داند در غیر اینصورت ظاهرا محب امام ولی در باطن و عمل همچون دشمنان امام عمل کرده است و این زیبنده کسی که خود را عزادار امام حسین علیه السلام می داند نیست

محمود زاده در بخش دیگری از سخنرانی خود، فضای مجازی را عرصه حمله دشمن به سنگرهای معنویت و انسانیت دانست و گفت: کسی که خود را عزادار امام حسین علیه السلام می داند خود را در این عرصه حفظ کرده و مراقب ارزش های ملی و مذهبی خود است و حاضر نیست آنها را به تاراج بگذارد.

وی افزود: عزادار واقعی در وهله بعد از همین عرصه فضای مجازی برای خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمن بهره می برد و بدینوسیله نام خود را جزء یاران واقعی امام حسین علیه السلام ثبت می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha