یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
وقف

حوزه/ مسجد حضرت علی بن ابیطالب(ع) و درمانگاه تحت مالکیت آن واقع در شهرک صدرا، وقف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، در راستای سنت حسنه وقف و همزمان با ماه محرم الحرام، با نیّت ورثه محترم واقف خیراندیش توحیدیان، مسجد حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام واقع در شهرک صدرای شیراز و درمانگاه تحت مالکیت آن، وقف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شد.

از این پس، این مسجد و درمانگاه و کلیه متعلقات آن وقف شرعی و ابدی حرم مطهر گردیده و با مدیریت منصوب از طرف تولیت آستان مقدس ارائه خدمت می نماید و تمامی برنامه های آن با هماهنگی این بارگاه منور تدوین و اجرا می گردد.

واقفین گرانقدر و دلدادگان حضرت شاهچراغ(ع) می توانند جهت وقف به این بارگاه منور در ساعات اداری با معاونت موقوفات، نذورات و امور حقوقی حرم مطهر مراجعه و یا با شماره ۰۷۱۳۲۱۳۱۲۷۹ تماس حاصل نمایند.

همچنین با هدف تکریم و خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به زائران و مجاوران حرم مطهر و بسط و گسترش مکتب و سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، شماره حساب: ۴۰۰۱۰۰۲۴۲۳۹۴۲ و شماره شبا: ۲۱۰۶۱۰۰۰۰۰۰۴۰۰۱۰۰۲۴۲۳۹۴۲ IR و سامانه پرداخت اینترنتی نذورات حرم مطهر به نشانی NAZR.SHAHECHERAGH.IR آماده دریافت نذورات دلدادگان اهل بیت علیهم السلام و خیّران گرامی با امکان انتخاب نیّات مختلف از جمله نذر عام، واریز به ضریح مطهر، صدقه، توسعه حرم مطهر، اطعام، کمک به دارالشفاء، نذر فرهنگی، نذر چادر، نذر فرش، ذبح قربانی و عقیقه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha