چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: فراموش نکنیم ناوگان عمومی همدان نیازمند بازسازی است و این مهم باید جز برنامه‌ها و اولویت‌های مجموعه مدیریتی شهری قرار گیرد و به جای برخی از پروژه‌ها که اجرای آن ضرورتی ندارد به دنبال حل این مشکلات باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در آیین رونمایی و بهره‌برداری از تعدادی اتوبوس و تاکسی خریداری شده و نوسازی شده توسط شهرداری همدان، با تأکید بر اینکه ناوگان عمومی نیاز به توسعه کمی و کیفی دارد، اظهار داشت: شهر همدان متأسفانه عقب افتادگی‌هایی در این زمینه دارد که باید برای رفع آن تلاش شود.

وی با بیان اینکه همدان به لحاظ جمعیت، شهری نیست که مبتلا به ترافیک‌های سنگین شود، گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی باید به قدری قوی باشد که ترافیک‌هایی که امروز با آن روبرو هستیم کاهش پیدا کند.

امام جمعه همدان، افزود: امیدواریم اقدامی که امروز آغاز شده، با همت مضاعف پیش برود و نتیجه آن توسعه کمّی و کیفی در شهر باشد.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ کیفی و ظاهری باید ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: برخی از اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها به دلیل فرسودگی با مشکلاتی روبرو شده‌اند که لازم است با حمایت از راننده‌ها نسبت به نوسازی این مسئله اقدامات لازم انجام شود.

نماینده ولی فقیه دراستان همدان، با بیان اینکه این انتظار وجود دارد تا مجموعه استانداری همراهی بیشتری در این زمینه داشته باشد، گفت: اگر مجموعه شهرداری بخواهید موفق شود، نیازمند منابع مالی است و وحدت بین مسئولان این مسئله را محقق می‌سازد.

وی با تأکید بر اینکه این شهر قابلیت کسب منابع درآمدی خوبی را دارد، اظهار کرد: لازم است تا همه مسئولان در کنار هم تلاش کنند، چرا که وجود مشکل در این عرصه آسیب آن به مردم بازمی‌گردد و اگر این مشکلات برطرف شود نیز باز این مردم هستند که از نتایج آن بهره‌مند خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، تصریح کرد: فراموش نکنیم ناوگان عمومی همدان نیازمند بازسازی است و این مهم باید جز برنامه‌ها و اولویت‌های مجموعه مدیریتی شهری قرار گیرد و به جای برخی از پروژه‌ها که اجرای آن ضرورتی ندارد به دنبال حل این مشکلات باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر شاهد رفع مشکلات شهروندان در عرصه‌های مختلف باشیم، خاطرنشان کرد: بخشی از سیما منظر شهر، همین ناوگان عمومی است که باعث تأثیر گذار در سطح جامعه می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha