دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کمیته امداد

حوزه/ معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس گفت: طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر جهت توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در ادارات کمیته امداد سراسر کشور در حال اجرا می‌باشد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، یوسف علوی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس، ظهر امروز در نشست مجازی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه پویش محرم، بعد از عید نوروز و پویش به عشق علی (عید غدیر) سومین پویشی است که به‌صورت سراسری در کشور ویژه جذب حامی کودکان ایتام و محسنین، اجرا می‌شود. ، اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم تاکنون در پویش محرم، ۲ هزار حامی جدید حمایت از ۳۳۴۸ فرزند معنوی خود را به عهده گرفتند که در همین مدت ۴۰ میلیون تومان واریزی برای فرزندان انجام شده است.

علوی افزود: جذب حامیان نیکوکار از طریق کلیه پایگاه‌های ثابت و سیار (بیش از ۶۰ پایگاه) در سطح استان، جذب مجازی و حقیقی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر جهت توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در ادارات کمیته امداد سراسر کشور در حال اجرا می‌باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس، در خصوص اجرای این طرح و میزان کمک‌های خیران استان خاطرنشان کرد: در اجرای طرح اطعام حسینی تعداد ۱۶۱ آشپزخانه توسط امداد، مراکز نیکوکاری و خیریه‌های استان برپا شده که از ابتدای ماه محرم تاکنون تعداد ۱۸۸ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و تعداد ۲۱۲۰ بسته سبد غذایی جمعاً به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال به همت خیران استان طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha