دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ث

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل گفت: ایران مقتدر در حفظ مرزهای خود تحت هیچ شرایطی از موضع خود علیه دشمنان کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در نماز جمعه ظهر عاشورایی آران و بیدگل در مصلای این شهر، اظهار داشت: عقلانیت و عاطفه پیشران و موتور محرکه جامعه به سمت بصیرت افزایی است.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه ۱۲ هزار نامه نویس دعوت از حسین (ع) و ۱۸ هزار بیعت کننده با سفیر آن حضرت چه شد که صحنه را ترک کردند؟، گفت: کوفیان زمان امام حسین(ع) دین بدون هزینه و خرج آن حضرت را می‌خواستند.

حجت الاسلام سلیمانی، با اشاره به پیام رزمایش فدائیان ولایت، اظهار کرد: این رزمایش نشان داد که ایران مقتدر در حفظ مرزهای خود تحت هیچ شرایطی از موضع خود علیه دشمنان کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان با به پرواز در آوردن پهبادها در این رزمایش نشان دادند که می‌توانند با نفوذ به عمق سرزمین‌های اشغالی اهداف خود را با خاک یکسان کنند.

حجت الاسلام سلیمانی، به بازتاب اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: اعتراضات مستمر در سرزمین‌های اشغالی توسط گروه‌های مختلف از جمله پیوستن ۱۰ هزار نیروی ارتشی به مردم، گواه بر فرو پاشی داخلی رژیم جعلی اسرائیل می‌باشد.

امام جمعه آران و بیدگل، ضمن گرامی داشت ۷ مرداد روز تجلیل از اسرا و مفقودان، خاطرنشان کرد: آزادگان سرافراز کشورمان با صبوری و استقامت کشور و نظام اسلامی ایران را بیمه نمودند و این مایه افتخار همیشگی ما است.

حجت الاسلام سلیمانی، حضور نیروهای ترکیه در شمال سوریه را همسویی با دشمنان اسلام و مسلمین و به ضرر منافع ملی ترکیه دانست و اظهار کرد: تحرکات اخیر آمریکا در خلیج فارس و آوردن ناوهای خود هیچ تأثیری در اراده ملت ایران ندارد و آنها خود بهتر می‌دانند ناوهای غول پیکر با هزاران نیروی ارتشی اولین قربانیان این تحرک خواهند بود.

امام جمعه آران و بیدگل با محکوم کردن اقدام اهانت کنندگان به قرآن کریم، یادآور شد: آتش زدن قرآن این کتاب آسمانی باعث ایجاد نا امنی بیشتر در کشورهایی خواهد شدکه به قرآن اهانت کردند، لذا بیش از هر کس این آتش دامن خود آن کشور را خواهد گرفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha