دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیاده روی اربعین لیبک عاشقان امام حسین علیه السلام

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از آمادگی ۱۲۵ موکب جهت استقرار در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: بقیه موکب ها نیز براساس برنامه زمان بندی اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرضا مطاف رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۱۴ کمیته ستاد اربعین حسینی در استان بوشهر فعال شده است.

وی با بیان اینکه کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین در قرارگاه های مختلف به زائران خدمت می کنند، افزود: استان بوشهر با توجه به قرار گرفتن در مسیر حرکت کاروان های اربعین امسال میزبان ۶ استان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی است.

مطاف از در اولویت قرار گرفتن تأمین آب و یخ با توجه به گرمای هوا در کنار تهیه مواد غذایی و اسکان زائران خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته در ایام اربعین ۹۵ موکب از استان بوشهر فعال بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: در سال جاری ۴۶ موکب در مسیرهای داخلی از عسلویه تا شمال استان، ۱۰ موکب در مرز شلمچه، ۷ موکب در نجف اشرف، ۲۱ موکب در مسیر نجف تا کربلا و ۴۵ موکب هم در کربلا مستقر می‌شود و به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۲۵ موکب آماده شده‌اند تا قبل از مراسم اربعین حسینی مستقر شوند، یادآور شد: مابقی موکب‌ها هم برای استقرار در مکان‌های مورد نظر بر اساس برنامه زمان‌بندی اعزام می‌شوند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha