دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه /حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین از دست اندکاران، اقشار مختلف مردم، هیئات و دستجات، مادحین و مبلغین و حافظان امنیت برای برگزاری مراسم دهه اول محرم در استان قزوین تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی ظهر امروز در جمع مدیران و معاونین اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: دلیل اصلی پیروزی قیام امام حسین (ع)، دفاع از اسلام بود.

وی خاطرنشان کرد: واقعه کربلا گرچه از نظر زمان کوتاه بود و تنها یک روز از صبح تا عصر به طول انجامید امّا لحظه لحظه آن درس شهامت و ایثار و فداکاری، ایمان و اعتقاد و اخلاص است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: شجاعت، دلاوری، مقابله با دشمن و نهراسیدن از خطرها و اقدام های دشوار از بهترین ملکات اخلاقی است که در حسین بن علی علیه السلام و یاران شهیدش و اسرای آزادی بخش جلوه گر بود.

وی با تقدیر از دست اندرکاران و اقشار مختلف مردم در برگزاری عزاداری دهه اول ماه محرم، بیان کرد: بار دیگر جلوه‌های زیبایی از شور و شعور حسینی و عشق بی‌نظیر مردم استان قزوین به خاندان اهل‌بیت (ع) در دهه اول عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و شهدای دشت خونین نینوا به رغم گرمای طاقت فرسای هوا به نمایش گذاشته شد و هم‌نوا با شیعیان و آزادی‌خوهان جهان به سوگ امام شهید و یاران باوفایش نشستند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین همچنین از دست‌اندرکاران برگزاری آیین‌های دهه اول محرم به ویژه حافظان امنیت، سربازان گمنام امام زمان(عج)، فراجا، بسیج، سپاه، پلیس راهنمایی و رانندگی، روحانیون، مبلغین، دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین، اصحاب رسانه علی‌الخصوص رسانه ملی و شبکه استانی و همچنین خدمات صادقانه مسئولان، هیئات مذهبی، مداحان، هیئت امنای مساجد، تکایا و حسینیه‌ها، اصناف، ادارات و نهادهایی که در جهت هرچه باشکوه برگزار کردن مراسم این ایام اهتمام و موجب عظمت هرچه بیشتر این مراسم شدند، تشکر و قدردانی کرد.

تقدیر مدیر حوزه علمیه قزوین از دست اندرکاران برگزاری عزای حسینی

تقدیر مدیر حوزه علمیه قزوین از دست اندرکاران برگزاری عزای حسینی


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha