یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین "روز خبرنگار" را به همه خبرنگاران مسئول و متعهد تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین با انتشار پیامی ضمن تسلیت ایام عزای سرور وسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایشان از خبرنگاران متعهد استان قزوین به پاس سال‌ها تلاش و کوشش برای انعکاس رویدادهای مختلف قدردانی کرد.

متن پیام مدیر حوزه علمیه استان قزوین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن والقلم و ما یسطرون»

۱۷مرداد ماه» یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید «محمود صارمی» می باشد، شهید گرانقدری که فراقش بهانه ای شد برای گرامیداشت «روز خبرنگار» روزی از جنس حرمت و عشق به قلم. بی تردید امروز نقش و جایگاه رفیع و بی مانند رسانه های جمعی در ارتقای ظرفیت فکری جامعه و آگاهی های اجتماعی، اطلاع رسانی بهنگام، صحیح و بیطرفانه و نهایتاً رشد و توسعه همه جانبه جوامع بر کسی پوشیده نیست و نقش اصحاب رسانه در شکل گیری فضایی مبتنی بر آگاهی و دانایی در جامعه از مهمترین ضرورت ها است و با توجه به رشد و توسعه روز افزون رسانه های جمعی و گسترش عرصه های مجازی، بدون شک فعالان این حوزه می توانند تأثیر بسزایی بویژه در رشد و تعالی فکری جامعه داشته باشند .

مجاهدان فرهیخته ای که به مدد آموزه های راهگشای اسلام ناب محمدی (ص) و بهره مندی از درس های ممتاز مکتب انسان ساز عاشوراء در افزایش معرفت همگانی و ارتقاء بینش متعالی کوشا هستند.

ضمن بزرگداشت مقام شامخ کلیه شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه بویژه شهیدان والامقام سیدمرتضی آوینی، محسن خزایی و محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را به عموم فعالان این ساحت ارزشمند و تأثیرگذار، بالاخص فعالان مجاهد و متعهد پهنه اطلاع رسانی و خبر استان قزوین، همچنین خبرنگاران ومسئولین پرتلاش در واحد تحریریه خبرگزاری حوزه تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال توفیق و سربلندی روز افزون در تحقق رسالت والا و حرفه ای به منظور توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را مسئلت می نمایم.

اصغر عرفانی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha