پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
خانم همایونلو

حوزه /  دبیر بنیاد عفاف وحجاب استان قزوین گفت: زنان هیچ محدودیتی برای حضور در اجتماع ندارند بلکه به لحاظ نیازهای حقیقی جامعه چه بسا این امر ضرورت دارد، لذا یک زن می تواند با مدیریت موفق هم نقش مادری و همسری خود را ایفا کند هم به خدمات موردنیاز بانوان جامعه به نحو احسن پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین خانم ناهید همایونلو صبح امروز در جمع خواهران فعال فرهنگی و مبلغه استان قزوین گفت: دشمنان اسلام خانواده را مورد هجمه قرار داده اند و تلاش می کنند رکن اصلی خانواده را که مادر است، تضعیف کنند.

وی خاطرنشان کرد: محکم ترین پایه های ارزشی، اعتقادی، فکری، بینشی و اساس خانواده، مادر است؛ مادران به مادر بودن خود افتخار کنند و بدانند که دشمنان در صدد تخریب مقام و منزلت مادر و نقش همسر در خانواده هستند.

فعال فرهنگی ادامه داد: دشمن برای نابودی تمدن اسلامی، سه محور خانواده، نظام آموزشی، الگوها و اسوه ها را مورد هدف قرار داده است و برای رسیدن به اهداف شوم خود شبانه روزی سیاست گذاری و نقشه راه تعیین می کند.

دبیر بنیاد عفاف وحجاب استان قزوین گفت: کانون خانواده بسیار مقدس است و در قرآن نیز بر این نکته تأکید شده است، زیرا خانواده باید محل آرامش بوده و بین اعضای آن مودت و رحمت برقرار شود، در محیط خانواده باید تفکر و عقلانیت حاکم باشد.

وی اظهار کرد: حضرت زینب(س) با درایت مبارزه‌ای را تکمیل کرد و در زمان ما جوانانی با عشق به این مکتب توانستند اسم خود را در طومار مدافعان حرم ثبت کنند و در رأس مجاهدان مدافع حرم، شهید حاج قاسم سلیمانی است که خود مکتب ساز شد که مصداق بارزی از مکتب انقلاب اسلامی است.

دبیر بنیاد عفاف وحجاب استان قزوین عنوان کرد: زندگی حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها مشهور به «عقیله‌بنی‌هاشم» سرشار از درس‌های آموزنده است؛ او که مظهر صفات جلال حیدری و پرورش یافته دامن زهرای اطهر بوده و نمونه‌ای از عظمت برجسته‌ تاریخ نبوی است.

وی ادامه داد: زنان هیچ محدودیتی برای حضور در اجتماع ندارند بلکه به لحاظ نیازهای حقیقی جامعه چه بسا این امر ضرورت دارد، لذا یک زن می تواند با مدیریت موفق هم نقش مادری و همسری خود را ایفا کند هم به خدمات مورد نیاز بانوان جامعه به نحو احسن پاسخگو باشد، چرا که الگوهای دینی ما چنین بوده اند؛ حضرت زهرا (س) و حضرت زینب کبری (س) نمونه برتر بانوی موفق هستند که بانوان به تاسی از مکتب اهل بیت (ع) می توانند به جایگاه حقیقی خود دست یابند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha