دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار بنیاد شهید دزفول با امام جمعه دزفول

حوزه / امام جمعه دزفول با تأکید بر لزوم توجه به انتظارات شهدا در جامعه، گفت: از طریق اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری بایستی وصایای شهدا به جامعه انتقال داده شده، تا به این وصیت‌ها جامه عمل پوشانده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، محمد حسن جولا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دزفول به همراه جمعی از کارکنان شاغل و بازنشسته این بنیاد شب گذشته با حضور در دفتر نهاد امام جمعه دزفول، با حجت الاسلام مسعود بهرام پور امام جمعه دزفول دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور، امام جمعه دزفول اظهار داشت: خداوند اجر و پاداش خدمت شما نسبت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را بپذیرد و دعای خیر شهدا و خانواده‌های آنان پشتیبان شما خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور به یکی از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران چشم و چراغ این ملتند، آنان انتظار دارند تا نظام هم نسبت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توجه خاص و ویژه داشته باشد، چون تعبیر ایشان یعنی چشم که خیلی برای انسان عزیز است و چراغ هم روشنی بخش جامعه است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به انتظارات شهدا در جامعه، افزود: از طریق اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری بایستی وصایای شهدا به جامعه انتقال داده شده، تا به این وصیت‌ها جامه عمل پوشانده شود.

در این دیدار، محمد حسن جولا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دزفول نیز گزارشی از وضعیت خدمت رسانی و مشکلات این بنیاد ارائه کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دزفول با اشاره به برخی مشکلات موجود در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف، خواستار توجه بیشتر به حفظ و حراست از حریم قطعات گلزار شهدا و توجه به سهمیه استخدامی و اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران شهرستان از سوی متولیان امر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha