شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / جلسه مدارس امین همدان

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن به صورت ویژه برای قشر نوجوان و جوان برنامه ریزی می‌کند، گفت: برای مقابله با این دسیسه‌ها نیازمند انجام فعالیت‌های فرهنگ و پاسخ به شبهاتی هستیم که توسط رسانه‌های دشمن گاهی از موارد در سطح جامعه مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در نشست بررسی شرایط مدارس امین استان همدان در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: دشمن به صورت شبانه روزی در حال برنامه ریزی برای تحقق اهداف شوم خود است و لذا در این میدان نیازمند اقدامات مثمر ثمر هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن به صورت ویژه برای قشر نوجوان و جوان برنامه ریزی می‌کند، گفت: برای مقابله با این دسیسه‌ها نیازمند انجام فعالیت‌های فرهنگ و پاسخ به شبهاتی هستیم که توسط رسانه‌های دشمن گاهی از موارد در سطح جامعه مطرح می‌شود.

امام جمعه همدان، با اشاره به نقش حساس آموزش و پرورش در این عرصه، یادآور شد: اقدامات صورت گرفته در مدارس امین در سطح استان و اعلام آمادکی برای افزایش تعداد این مدارس در سطح استان، نشان دهنده همت بلند جمع حاضر است.

وی با تأکید بر اینکه سختی‌های فراوانی در این عرصه برای دستیابی به اهداف تعریف شده وجود دارد، اظهار کرد: همراهی آموزش و پرورش نقش به‌سزایی در این عرصه دارد و لذا امیدواریم در سال تحصیلی آینده با دستاوردهای خوبی مواجه شویم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه نه تنها در مرکز استان که در برخی شهرستان‌ها با مشکلاتی روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: ممکن است در سال اول اجرای مدرسه امین با مشکلاتی روبرو شویم که در سال‌های بعد این مشکلات کاهش پیدا می‌کند و با راه‌های رفع آن آشنا خواهیم شد.

وی خواستار معرفی الگوهای تربیتی برای جوانان و نوجوان شد، گفت: در این جلسات بیشتر نسبت به کارهای سخت افزاری توجه می‌شود در حالی که باید نسبت به فعالیت‌های نرم افزاری نیز توجه لازم صورت گیرد و از تجربیات شهرستان‌ها و مراکز دیگر بهره ببریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha