یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: با توجه به حجم فعالیت ها در قوه قضائیه اما متاسفانه اطلاع رسانی در این بخش ضعیف است و فعالیت هایی که انجام می شود به گوش مردم نمی رسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری ظهر امروز در جلسه اعضای جامعه روحانیت شیراز، جمعی از علمای اهل تسنن و ائمه جمعه استان فارس با رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه که در سالن ولایت مجتمع علوم پزشکی شیراز برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه قضائی اظهار کرد: تاثیر پذیری بدون موفقیت امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: مجموعه قضائی استان فارس در موضوع صلح و سازش بسیار تاثیرگذار بوده است، بدین نحو که بیش از ۶۵۰ قتل در استان به صلح و سازش ختم شده است؛ استان فارس از لحاظ وسعت بسیار پهناور بوده اما در خصوص فعالیت ها و تلاش های مجموعه قضائی در سطح کشور حرف نخست را می زند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز اطلاع رسانی قوه قضائیه را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: با توجه به حجم فعالیت ها در قوه قضائیه اما متاسفانه اطلاع رسانی در این بخش ضعیف است؛ فعالیت هایی که انجام می شود به گوش مردم نمی رسد؛ اطلاع رسانی به ویژه در بخش مقابله با فساد باید بهتر شود تا مردم مطلع شوند و بدانند با افرادی که در مسائل اقتصادی به کشور ضربه زده اند چه طور برخورد می شود.

وی به برخورد حضرت امیرالمومنین(ع) با متخلفین اشاره کرد و افزود: مردم باید بدانند با افرادی که تخلف می کنند چه طور برخورد می شود، باید این افراد در ملا عام رسوا شوند تا اعتماد مردم نسبت به مجموعه قضائی بیشتر شود، این انتظار از مجموعه قضائی وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری گفت: تخلف یک نفر در مجموعه نمایان تر از فعالیت و تلاش هزار نفر در آن مجموعه است، از این رو باید موارد اینچنینی نیز مورد توجه قرار گیرد، اطلاع پیدا کردن از این موضوع آثار جانبی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • . IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    احسنت. ضرورت اطلاع رسانی به موقع و دقیق بخصوص در این زمانه قابل انکار نیست.