دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت: خبرنگاران باید با انعکاس اخبار واقعی، درست و امید بخش در راستای آگاهی و بصیرت افزایی جامعه گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در مراسم روز خبرنگار که در گلزار شهدا شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه خبرنگاران در خط مقدم جبهه آگاهی دادن به افراد جامعه هستند، اظهار داشت: خبرنگاران باید با انعکاس اخبار واقعی، درست و امید بخش در راستای آگاهی و بصیرت افزایی جامعه گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران صدای مشکلات مردم در مناطق مختلف هستند، گفت: خبرنگاران مشکلات مردم را رصد کرده و به گوش مدیران و مسئولان می‌رسانند.

امام جمعه بروجرد، با بیان اینکه خبرنگاران باید به اهداف نظام پایبند باشند و جهادی و انقلابی رسالت خود را انجام دهند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام از هیچ کوششی دریغ نکنند.

حجت الاسلام حسینی، خواستار تلاش دستگاه‌های مرتبط با عرصه اطلاع رسانی برای حل مشکلات خبرنگاران شد و گفت: با حل مشکلات معیشتی، خبرنگاران با فراغ بال می‌توانند در انعکاس مشکلات مردم به مدیران و مسئولان رسالت خود را انجام دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha