دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: در برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب مدارس علمیه قزوین با تمام ظرفیتی که داریم در خدمت این رویداد مهم ورزشی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی صبح امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه استان قزوین و دیدار با دست اندرکاران برگزاری جشنواره فرهنگی وورزشی طلاب مدارس علمیه قزوین گفت: در تعالیم دین مبین اسلام بسیار بر از تنبلی و سستی شده و طلاب هم باید برای عمل به این توصیه اسلام نگاه جدی داشته باشند

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: بعضی از رشته های ورزشی مثل شنا، تیراندازی و آمادگی جسمانی، برای طلاب لازم است و در احادیث و روایات نیز بر این رشته ها تاکید شده است.

وی ادامه داد: سلامتی جسم، نقش مهمی در سلامتی روحی و فکری انسان دارد و اگر طلاب از لحاظ جسمی سالم باشند می توانند با نشاط بیشتر در فعالیت های درسی و فکری خود هم موفق باشند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: توجه به ورزش موجب رشد و پیشرفت دوچندان حوزویان می شود، بنابراین نباید ساده از کنار این مهم گذشت، چرا که ورزش در تامین سلامتی و صحت جسمانی انسان بسیار کارساز است.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی تصریح کرد: در برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب مدارس علمیه قزوین با تمام ظرفیتی که داریم در خدمت این رویداد مهم ورزشی خواهیم بود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین همچنین به مراسم پیاده روی اربعین حسینی پرداخت و عنوان کرد: زائرین اربعین حسینی ایثار و گذشت را در این مسیر به نمایش می گذارند و با این حرکت اهمیت زیارت امام حسین(ع) را به تمام دنیا اعلام می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: امروز پیاده‌روی اربعین به یک نماد دینی و حرکت عظیم تبدیل‌شده است و به سمت گسترده‌تر شدن مذهب تشیع و مکتب اباعبدالله الحسین (ع) پیش می رود و ان شاءالله به واسطه این حرکت جمعی زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین همچنین یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی را گرامیداشت و از خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین تقدیر کرد.

جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب حمایت می شود

جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب حمایت می شود

جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب حمایت می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha