سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
شمسی فر

حوزه/امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به ۲۳ مرداد، روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون تلاش ها و زحمات عزیزان محور مقاومت است چرا که اگر محور مقاومت نبود، اکنون باید در داخل شهرهای خود با داعش می‌ جنگیدیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر با اشاره به ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک، گفت: حمایت از صنایع کوچک و زودبازده نقش مهمی در ایجاد اشتغال آفرینی و رفع بیکاری در جامعه خواهد داشت و باید مسئولان و مدیران از صنایع کوچک حمایت کرده و تسهیلات لازم را در اختیار صنایع قرار دهند.

وی با اشاره به ۲۳ مرداد، روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون تلاش ها و زحمات عزیزان محور مقاومت است چرا که اگر محور مقاومت نبود، ما اکنون باید در داخل شهرهای خود با داعش می‌ جنگیدیم.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی، خاطر نشان کرد: آزادگان به تعبیری همان شهیدان زنده ایران هستند و باید در راستای حل مشکلات این قشر از جامعه قدم برداریم.

حجت الاسلام شمسی فر در پایان با اشاره به فرا رسیدن شهادت امام سجاد (ع) به‌عنوان پیام‌آور کربلا گفت: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) پیام آوران واقعه کربلا بودند که پیام سرخ مکتب عاشورا را به همه آزادگان جهان منتقل کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha