شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ برگزاری بیست و هفتمین مراسم سالگرد ارتحال آیت الله اعتمادی و فرزندش

بیست و هفتمین مراسم سالگرد ارتحال آیت الله اعتمادی(ره) و فرزندش در مسجد اعظم کرسی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شامگاه شنبه۲۱ مرداد ۱۴۰۲ بیست و هفتمین مراسم سالگرد ارتحال آیت الله اعتمادی(ره) و فرزندش با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم کرسی کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی روحانی در این مراسم با بیان اینکه اهل علم بر دیگران فضیلت دارند گفت: اهل علم در آسمانی نورانی هستند و در ظلمت جایگاهی ندارند.

امام جمعه موقت آران و بیدگل با بیان اینکه مرحوم آیت الله اعتمادی انسانی متواضع و خدمتگزار مردم بود، گفت: ایشان علاوه بر احداث مدرسه علمیه دارالعلم، چندین حسینیه و مدرسه و کمک به نیازمندان، ارتباط نزدیکی با اقشار مختلف مردم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی اظهار کرد: فرزندان مرحوم آیت الله اعتمادی با ادامه راه این عالم بزرگ و توسعه مدارس علمیه سطوح عالی خدمات شایانی را به جامعه علمی، فرهنگی و دینی انجام دادند

مرحوم آیت الله اعتمادی سال ۱۳۷۵ شمسی هنگام بازگشت از زیارت حضرت ثامن الحجج (ع) به همراه فرزندش آمیرسیدحسین اعتمادی در اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت.

تأسیس ده‌ها مسجد، حسینیه، مراکز فرهنگی و خیریه، اجرای برنامه‌های تبلیغی و مذهبی از خدمات ماندگار آیت‌الله اعتمادی(ره) در کاشان است.

تشکیل جلسات تفسیر و هیئت مذهبی، حل و فصل مشکلات مردم و پشتیبانی نظام اسلامی از ویژگی های آن بزرگوار بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha