پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
هاهشمی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر گفت: حمله تروریستی به سومین حرم اهل بیت(ع) نشانه ضعف و استیصال دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام هاشمی صبح در جمع زائران بسیجی خواهر شهرستان گناوه ضمن محکومیت حمله ددمنشانه تکفیری ها به حرم حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ سلام الله علیه گفت: دشمن در مقابل عظمت تأثیرگذاری معنوی و انسجام بخشی این اماکن مقدس، بر امت اسلامی، دچار تزلزل و استیصال شده و از راه ناچاری و سرپوش گذاشتن بر ضعف های خوددست به چنین جنایاتی می‌زند.

وی با اشاره به نقش قیام ابا عبدالله الحسین علیه السلام در روشنگری دینی و بصیرتی عالم افزود: با در پیش بودن حماسه بزرگ سیاسی معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی، دشمنان مکتب امام حسین علیه السلام دچار وحشت شده اند و امروزه می توان با قاطعیت اعلام کرد که راه شکست دشمن توجه وتمسک به مکتب سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است و به زودی اضمحلال امپراطوری غرب و نابودی صهیونیست ها را با ندای یا حسین، خواهیم شنید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: مکتب سید الشهدا(ع) همچنان ادامه دارد و تجلی حمایت از مکتب امام حسین علیه السلام ،در تأسی و پیروی از ولایت فقیه تداوم پیدا خواهد کرد. و قطعا بدانید دشمن نگران ولایت مداری امثال ما و شماست چراکه آنها از توجه و تبعیت امت از امام خود ضربه ها و سیلی های سهمگینی خورده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha