سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شاهچراغ

حوزه / حوزه علمیه خواهران استان قزوین، حمله تروریستی تکفیری کوردل به بارگاه مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در پی حمله تروریستی تکفیری کوردل به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع)، حوزه علمیه خواهران استان قزوین، بسیج طلاب خواهران، مدرسه علمیه فاطمیه قزوین و کانون زینبیون با انتشار بیانیه ای این جنایت را محکوم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ‌ (آل عمران؛ ١۶٩)

حادثه تأسف بار و غم انگیز حمله وحشیانه به حرم احمدبن موسی(ع) عُمق کینه و دشمنی علیه مسلمانان و زبونی و حقارت دشمنان اسلام را نشان می دهد وتکرار این حادثه و کشتار زائران بی دفاع مصداق بارز مقابله با دین خداست که آرزوی خام و شیطانی در سر دارد، اما غافل از اینکه این مرز و بوم مردان غیور و زنان خداجوی و جوانان شهادت جو دارد.

ما کادر، اساتید، بسیجیان و طلاب حوزه علمیه خواهران استان قزوین ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، شهدای مظلوم‌ حرم مطهر شاهچراغ و ملت شهید پرور ایران، به دشمنان می‌گوییم بدانند چنین جنایاتی تنها سبب اتحاد و همدلی مسلمانان شده و عزم و پایداری ملت ایران را در رسیدن به اهداف والای خود جدی تر کرده است.

در پایان برای شهدای این حادثه، آرزوی غفران الهی، و برای مصدومان آرزوی سلامتی داریم و از مسئولین تقاضای انجام اقدامات پیشگیرانه، انتقام و خونخواهی می نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha