دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیاده‌روی جاماندگان اربعین

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر سه شنبه ۲۴ مرداد ماه در جلسه ستاد برگزاری مراسم شهیدان هشتم شهریور ماه که با حضور مسئولان، نمایندگان دستگاه ها و ارگان ها در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، گفت: اربعین از شعائر بزرگ شیعه است که به لطف الهی روز به روز بر عظمت آن افزوده می شود و خوشا به حال آنان که با حضور در اعتاب مقدسه در پیاده روی از نجف تا کربلا شرکت می کنند. البته بسیاری از مردم هم به دلائل مختلف توفیق حضور ندارند.

وی افزود: مردم عزیز و حماسه ساز ایران اسلامی در سراسر ایران اسلامی با برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی مراتب عشق و ارادت خود به سیدالشهدا (ع) را به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک و جنایت تروریستی در آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز گفت: مردم عزیز با حضور در مراسم جاماندگان اربعین این حرکات سخیف را محکوم خواهند کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با تقدیر از کسانی که طی سال‌های گذشته برای این حرکت میلیونی در تهران تلاش کرده اند، افزود: طبق اعلام دست اندرکاران این برنامه مردمی در سال گذشته بیش از ۴ میلیون نفر در مراسم اربعین تهران شرکت کرده اند و یقینا امسال این برنامه با شکوه بیشتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha