سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله بوشهری

حوزه/ رئیس جامعه مدرسین گفت: فلسفه مجمع نمایندگان طلاب، تبیین و نقش آفرینی در جهت ارتباط بیشتر بین طلاب و فضلای حوزه با مسئولین و بزرگان حوزه است و انتظار ما از مجمع نمایندگان طلاب این است که زبان گویای حوزویان باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم با آیت الله حسینی بوشهری، رئیس محترم جامعه مدرسین قم دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت شش ماهه مجمع نمایندگان طلاب و فضلا در دوره نهم ارائه داد و اعضای هیئت رئیسه نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

در ادامه آیت الله حسینی بوشهری در سخنانی، فلسفه مجمع نمایندگان طلاب را تبیین و نقش آفرینی در جهت ارتباط بیشتر بین طلاب و فضلای حوزه با مسئولین و بزرگان حوزه دانست و گفت: انتظار ما از مجمع نمایندگان طلاب این است که زبان گویای حوزویان باشد.

وی اظهار داشت: طلاب و فضلای حوزه، سربازان حضرت بقیة الله الاعظم (عج) هستند و خدمت به آنان، بزرگترین عبادت است که مورد رضایت حضرت حق خواهد بود.

رئیس جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان ساخت: سخنان اخیر مقام معظم رهبری در امر تبلیغ ، رسالت اصلی طلاب است و مجمع نمایندگان طلاب برای ارائه طرح های جامع پیرامون این موضوع، تلاش و کوشش نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha