دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تبریز

مراسم تجلیل از آزادگان ۸ سال دفاع مقدس در شهرستان شبستر  برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام یونس کیانی شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از آزادگان که در شهرستان شبستر برگزار شد، با اشاره به جایگاه و منزلت آزادگان در طول سال‌های اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی عراق، آزادگان را مظهر ایمان به خدا، استقامت و رادمردی عنوان کرد و بر ضرورت آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با حماسه‌های این عزیزان تأکید کرد.

امام جمعه شبستر درباره جایگاه آزادگان اظهار کرد: امروز برای ما افتخار بزرگی است که در خدمت شما عزیزان و بزرگواران هستیم و منت دار حضور شما هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم لیاقت حضور شما را داشته باشیم و به شما دلیر مردان افتخار می‌کنیم که جان در طبق اخلاص گذاشتید و برای حفظ آرمان‌های اسلام و انقلاب جانفشانی کردید.

محمد مطهری فرماندار شبستر نیز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بسیار ارزشمند آزادگان عزیز در حفظ کیان اسلامی، آزادگان را نماد و الگوی جان برکفان عالم دانسته و فرهنگ عاشورایی را سرلوحه مقاومت و دلاوری آنان دانست.

فرماندار شبستر، حفظ و توسعه فرهنگ آزادگی که همان فرهنگ استقامت و ایثار است تأکید و اظهار داشت: که امروز روزی است که شما باید صحبت کنید و ما گوش دهیم.

امین لطیف دیزجی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شبستر نیز از تلاش این بنیاد برای حفظ آثار و ارزش‌های آزادگان سرافراز در شهرستان در قالب محتواسازی با همکاری دیگر نهادهای مردمی و انقلابی خبر داد.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند آزادگان در برنامه‌های فرهنگی گفت: از ۵۸ آزاده شهرستان شبستر تعداد بسیار کمی در شهرهای دیگر ساکن هستند، اما همه آزادگان در برنامه‌های فرهنگی با شهرستان مشارکت و همکاری دارند و همواره در همه موضوعات و حوزه‌های شهرستان شبستر همکاری لازم را دارند.

در این مراسم که با مشارکت و همکاری سازمان مردم نهاد «انجمن دوستداران میراث فرهنگی شهرستان شبستر»، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر امام جمعه و فرمانداری شبستر برگزار گردید، با اهدای لوحی از خدمات و تلاش‌های ۵۸ آزاده تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha