شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1104839
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
تصاویر/دومین یادواره شهدای خبرنگار استان یزد

حوزه/ استاندار یزد گفت: رسالت اصلی رسانه، روشنگری و هدایت است و شهدا شمع محفل بشریت هستند که راه حقیقت را به ما نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در دومین یادواره شهدای رسانه استان که شب گذشته مصادف با شام شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار شد، اظهار کرد: شهدا آمادگی خود را برای قطعه قطعه شدن در راه خدا اعلام کردند و خدا نیز به پاس این تلاش و مجاهدت، جان‌ها و نفس های آنها را خرید.

وی با اشاره به نورانیت مقام شامخ شهدا، گفت: شهدا اکنون پس از سال ها رفتنشان، نورانیت خود را سخاوتمندانه برای بهره‌برداری در همین مجالس و یادواره‌ها در اختیار ما قرار می ‎دهند.

استاندار یزد، با بیان این که رنگ خدایی دادن به کارها باعث ایجاد نورانیت در اعمال می‌شود، به فضای نورانی جبهه‌های دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس پس از جراحت و زخمی شدن در جبهه نبرد و کسب بهبودی، بلافاصله با شوق و ذوق به جبهه‌ها باز می‌گشتند به دلیل همین نورانیت بود.

فاطمی، شهدا را به تنهایی یک رسانه دانست و تصریح کرد: رسالت اصلی رسانه، روشنگری و هدایت است و شهدا شمع محفل بشریت هستند که راه حقیقت را به ما نشان می‌دهند.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، با اشاره به عملکرد دو ساله دولت سیزدهم گفت: از لحاظ گفتمانی و تغییر رویکردها و شیوه‌های حکمرانی اتفاقات بزرگی در این دو ساله افتاده که از عملکرد دولت مهم‌تر و با ارزش‌تر بوده است که از جمله این موارد می توان فصل الخطاب بودن فرمایشات مقام معظم رهبری و پرهیز از دوگانی در حکمرانی، نگاه به داخل و تولید ملی به جای نگاه به خارج از کشور و پیگیری انتقال آب از دریا به فلات مرکزی ایران، ‌را ذکر کرد.

استاندار یزد، برنامه محوری،‌ مسئولیت پذیری دولت و پرهیز از کناره گیری به بهانه محدودیت اختیارات، ارتباط بی واسطه با مردم با سفر به ۳۰ استان در یک‌ سال، اختصاص ۳۰۰ همت برای طرح‌های نیمه تمام استان های کشور، ساده زیستی دولتمردان و پرهیز از تشریفات و تجملات در دستگاه‌ها را از دیگر این اتفاقات بزرگ برشمرد.

وی، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم، خود را وفادار و مدیون شهدا، رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (‌ره) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم عزیز می‌داند. ‌

رونمایی از کتاب «خون نگار» کتاب زندگی نامه و آثار شهید والامقام رسانه استان شهید حمید دانشجو، اهدای ۱۳ سری جهیزیه به نوعرسان بی بضاعت به یاد ۱۳ شهید خبرنگار استان، برپایی نمایشگاه اسوه، اجرای گروه‌های سرود«فجر جاوید»، «میعاد یزد» و «پایگاه مقاومت بسیج فاطمة الزهرا(س)» و پخش کلیپی از زندگی شهید احمد اخباریه از شهدای خبرنگار استان، از دیگر برنامه‌های دومین یادواره شهدای رسانه بود که به همت سازمان بسیج رسانه یزد برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha