دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اربعین

خادمان بهداشت و سلامت در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی آذربایجان‌غربی با ۴۲ دستگاه آمبولانس سبک، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس برای خدمت به زائرین اربعین حسینی (ع) از مرز بازرگان تا مرز تمرچین آماده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، محمد امین ولی زاد امروز در جلسه ستاد اربعین که با حضور مدیران شبکه های بهداشت و درمان نقده پیرانشهر و اشنویه: در نقده برگزار شد، اظهار داشت: ارائه خدمات سلامت برای زائرین اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) افتخاربزرگی برای جامعه پزشکی است و لذا خدمت به زائرین اربعین حسینی (ع) علاوه برارزش معنوی آن، یکی از اولویتهای مهم وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است و باید این خدمات، با کیفیت و مطلوب ارائه شوند.

وی افزود: همکاری وهماهنگی های کامل بین معاونتهای بهداشت، درمان، غذا ودارو، توسعه وهمچنین مدیریت فوریتهای پزشکی و مدیریت شبکه های بهداشت و درمان مربوطه وجود دارد و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی بهینه اندیشیده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: بیمارستانهای نقده، اشنویه، پیرانشهر و مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ارومیه به عنوان بیمارستانهای معین انتخاب شده اند و از نظر پزشکان متخصص، عمومی، کادر پرستاری و امکانات مربوطه پیش بینی های لازم انجام گرفته است.

وی ادامه داد: خادمان بهداشت و سلامت در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی آذربایجان‌غربی با ۴۲ دستگاه آمبولانس سبک، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس برای خدمت به زائرین اربعین حسینی (ع) از مرز بازرگان تا مرز تمرچین آماده هستند.

ولی زاده اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین حضرت سیدالشهدا (ع) انجام شده که از امروز مأموریت رسمی کمیته بهداشت و درمان اربعین و حوزه اورژانس آغاز شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha