یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والسلمین محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران

حجت الاسلام امیرعباس اکبری به عنوان دبیر سیزدهمین جشنوراه علامه حلی(ره) استان تهران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با معرفی حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران و موافقت معاونت پژوهش حوزه های علمیه، حجت الاسلام امیرعباس اکبری معاون پژوهش حوزه علمیه تهران به عنوان دبیر سیزدهمین جشنواره علامه حلی(ره) استان تهران منصوب شد.

ارتقاء کمی و کیفی جشنواره، حضور فعال و پرنشاط اساتید و طلاب عزیز در جشنواره، برگزاری جشنواره مدرسه ای در همه واحد های آموزشی استان، ساماندهی پژوهشگران دوره های سابق جشنواره، هدایت، آموزش و استفاده از ظرفیت آنها و حضور فعال تر مدارس سطح عالی و مراکز تخصصی حوزه علمیه استان در جشنواره، بخشی از توصیه های مدیر حوزه علمیه استان تهران به دبیر جدید جشنواره استان بود.

لازم به ذکر است، جشنواره علامه حلی (ره) هرسال با حضور طلاب جوان (زیر ۳۵ سال) و اساتید حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دو بخش مجزا برگزار می گردد و در پایان برگزیدگان معرفی و از آنها تقدیر می شود.

همچنین «نقش حوزه‌های علمیه در راهبردهای فرهنگ عمومی و دین‌داری جامعه» عنوان موضوع بخش ویژه جشنواره سیزدهم است و افرادی که در این موضوع آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند از ۵ امتیاز ویژه در ارزیابی آثار و در صورت برگزیده شدن، معادل ۱.۵ برابر جوایز منتخبین بخش عادی جشنواره بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha