دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ هم اندیشی اصحاب هنر و رسانه حوزه های علمیه و مدیران سازمان سینمایی کشور و برگزیدگان جشنواره فیلم فجر

حوزه/ دبیر کمیسیون حقوق بشر حوزه‌های علمیه بر اهمیت استحکام پیوند پژوهش و تبلیغ تأکید نمود و گفت: باید در مسئله تبلیغ مداخله جدید داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته در نشستی که به همت معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه و انجمن‌ها و قطب های علمی حوزه و با حضور اساتید، فعالان و نخبگان تبلیغ در عرصه پژوهش و بین الملل، در سالن جلسات معاونت پژوهش برگزار شد بر اهمیت استحکام پیوند پژوهش و تبلیغ تاکید نمود و گفت: باید در مسئله تبلیغ مداخله جدید داشته باشیم.

دبیر کمیسیون حقوق بشر حوزه‌های علمیه اظهار داشت: این مداخله از جنس مداخله پژوهشی و تغییر رویکردها و فارغ از مداخلات بنیادین صورت خواهد گرفت.

وی با بیان این که مداخله ما در حوزه های تبلیغی و پژوهشی صرفا به مداخلات خدماتی خلاصه می شد، اظهار داشت: باید با تغییر در محتواهای باطنی اقدامات هدفمندی را در حوزه های پژوهشی و تبلیغی رقم بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین برته بر اهمیت موضوع شناسی و دغدغه مندی در بازطراحی نقش های رسالتی تأکید نمود و یادآور شد: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به اهمیت تبلیغ در حوزه، باید در عرصه ستادی و شورای معاونت پژوهش فضا را برای کنشگری پژوهشگران، مشاوران و مبلغان تراز بازتر نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 0
    در واقع تبلیغ نگاه به آینده دارد فی المثل « قولوا لااله الا الله تفلحون " ینی در زمان حال لااله الا الله بگویید تا در آینده رستگار شوید . در نظام اسلامی قبلا تبلیغات شده و حالا وقت تبین نتایج است یکی از نتایج حکومت دینی نشان دادن واقعیت دین در عمل است و جهموری اسلامی توانست چگونگی حکومت دینی را به جهانیان و خصوصا دول اسلامی نشان دهد