دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان

حوزه/ استاندار سمنان گفت: در بحث اربعین حسینی نیز ۴۰ موکب پذیرایی و اسکان از استان سمنان در مرز مهران و کشور عراق و مسیر راهپیمایی مستقر شده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، امروز در اولین روز از هفته دولت سال ۱۴۰۲ و در دیدار با آیت الله شاهچراغی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم و بر حسب وظیفه در اولین روز از هفته دولت ضمن تجدید بیعت با شهدا و نماینده ولی فقیه در استان، خدمت نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری رسیدیم.

وی با بیان اینکه آیت الله شاهچراغی یکی از شخصیت های والا و ارزشمند استان و نظام هستند، افزود: حمایت های دلی و صادقانه شما بار مسئولیت ما را بیشتر کرده و بیش از پیش برای تحقق تاکیدات شما و خدمتگذاری به مردم تلاش خواهیم کرد.

هاشمی بیان کرد: با تلاش همه مجموعه مدیران کل ستادی و اجرایی استانداری در حوزه های مختلف ، دستاوردهای بسیار مطلوبی در سطح استان به دست آمده است.

استاندار سمنان تصریح کرد: تحقق شعار سال، کسب رشد اقتصادی مثبت، کاهش نرخ بیکاری به کمتر از ۶ درصد، راه اندازی مجدد ۱۲۷ واحد راکد، جلوگیری از تعطیلی واحد های تولیدی، ایجاد فرصت های شغلی جدید، افزایش ظرفیت تولید واحد های صنعتی، افزایش ۳۳ درصدی صادرات محصولات استان، جذب مازاد اعتبارات در حوزه سفر ریاست جمهوری به استان، اجرای بالغ بر ۱۶ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، مازاد تحقق تعهدات در حوزه تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶، مدیریت تنش آب در ایام تابستان، پیگیری ویژه پروژه های تأمین‌ آب، کسب رتبه سوم پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور از دستاوردهای ارزنده کسب شده توسط دولت سیزدهم در استان سمنان است.

وی اظهار کرد: در راستای ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها، نظارت بر بازار و املاک تشدید شد و با اقدامات صورت گرفته ۳۰ بنگاه املاک غیرمجاز پلمپ شد.

استاندار سمنان گفت: در بحث اربعین حسینی نیز ۴۰ موکب پذیرایی و اسکان از استان سمنان در مرز مهران و کشور عراق و مسیر راهپیمایی، مستقر شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha