دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بیان دستاوردها و خدمات برای مردم سخن و امر امام (ره) است و ریا محسوب نمی شود، گفت: افرادی که بر طبل ناامیدی می کوبند، بیمارند و نیاز به ارشاد دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، در دیدار با استاندار و مسئولان استانداری سمنان، به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: از فعالیت و تلاشهای بسیار خوب استاندار خوشنام و فعال استان تقدیر و تشکر می کنم و خدمات استاندار و سایر مسئولان در دولت سیزدهم باید در طی یکسال گذشته به صورت ریز و درشت برای مردم بیان شود.

وی با بیان اینکه بیان دستاوردها و خدمات برای مردم سخن و امر امام (ره) است و ریا محسوب نمی شود، تصریح کرد: رسانه ها، ائمه جمعه و جماعات و تمامی دست اندرکاران اطلاع رسانی استان در راستای امیدآفرینی باید خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند و افرادی که بر طبل ناامیدی می کوبند، مریض اند و نیاز به ارشاد دارند.

آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: انتصاب افراد شاخص و فرزندان شهدا توسط استاندار سمنان در پست های مدیریتی استان، امری بسیار ارزشمند و خوب است که می توان گفت در چندین سال گذشته بی سابقه است و این افراد سرمایه های نظام اند و یاوران خوب مسئولان دولت خواهند بود.

وی افزود: مردم استان سمنان باور داشته باشند که استان سمنان ، استان ، بسیار ممتازی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha