یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اعزام خادمین موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) به عراق

حوزه/ استاد حوزه با اشاره به اینکه یک خادم قوام و ستون برگزاری همه مراسمات اهل بیت(علیهم السلام) است تاکید کرد: قطعا بخش اعظمی از ثواب مراسمات و مجالس اهل بیت(علیهم السلام) برای شما خادمین است و این مقام بالایی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین مومنی در مراسمی در جمع خادمین کوکب آستان قم که در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد در سخنانی به تبیین اهمیت و جایگاه خادمی زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام پرداخت و گفت: طبق روایت معصومین(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) حرم اهل بیت(علیهم السلام) است و بنابراین خادم این حرم خادم همه اهل بیت(علیهم السلام) است و این افتخار بزرگیست که نصیب هرکسی نمی شود.

وی خطاب به خادمین موکب آستان حضرت معصومه(سلام الله علیها) گفت: خیلی ها دوست داشتن که جای شما عزیزان باشد پس قدر خود را بدانید و همه تلاش خود را در جهت خادمی و کمک به زوار ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) بکار بگیرید و بدانید که خود حضرت و مادر گرامیشان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در همین دنیا برای شما جبران می کند.

این خطیب حوزوی با اشاره به اینکه یک خادم قوام و ستون برگزاری همه مراسمات اهل بیت(علیهم السلام) است تاکید کرد: قطعا بخش اعظمی از ثواب مراسمات و مجالس اهل بیت(علیهم السلام) برای شما خادمین است و این مقام بالایی است.

وی عنوان کرد: در طول این سفر مبارک، مدام روضه ها و مراثی اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه شهدای کربلا را در ذهن خود مرور کنید تا توجه و اجر شما افزون گردد.

خاطرنشان می شود: آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها مانند سالهای گذشته در موکب واقع در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی نجف به کربلا به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha