یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کاروان همپای قافله

حوزه / مدیر جامعه الزهرا (س) گفت: هرچقدر که بتوانیم معرفت خود را نسبت به حضور امام افزایش دهیم، ادراک بهتری نسبت به حضرت و معارف منسوب به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیده زهره برقعی در چهارمین روز سفر زیارتی کاروان همپای قافله ۷ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در حوزه علمیه آیت الله حکیم رحمه‌الله‌علیه که محل اسکان بانوان طلبه است، با اشاره به لزوم معرفتی و ادراکی از سیره اهل بیت علیهم‌السلام، عنوان کرد: حضور یعنی ظاهر شدن و درک حس های ظاهری؛ و ظهور به معنای درک عواطف ژرف باطنی و ارتباط گیری از طریق آنها است.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه غیبت امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، عدم ظهور است نه عدم حضور، تصریح کرد: حضرت ولیّ عصر ارواحنا فداه همه جا حضور دارند و ما به اندازه ظرفیت خودمان می‌توانیم حضور حضرت را درک کنیم.

برقعی خاطرنشان کرد: ظرفیت ما به اندازه معرفت ما است؛ هرچقدر که بتوانیم معرفت خود را نسبت به حضور امام افزایش دهیم، می‌توانیم به ادراک بهتری نسبت به حضرت و معارف منسوب به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha