چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نشست مسئولان موکب آستان

حوزه/ نشست هم اندیشی و مشورتی مسئولان و خادمان موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با قرائت پیام تشکر آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این جلسه هم اندیشی هادی محمودنژاد، مدیر موکب به تبیین نکات مهم و کاربردی جهت خدمت رسانی بهتر به زوّار سیدالشهدا (علیه السلام) پرداخت و گفت: همه کارها و فعالیت های صورت گرفته در این موکب با خرد جمعی و مشورت پیش می‌رود تا خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت تری به زوار ارائه شود.

آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در پیام تشکری به خادمین موکب آستان مقدس آن حضرت در عمود۱۰۸۰، ضمن بیان اینکه حضور در جمع خادمین موکب آستان مقدس توفیق بزرگیست، ضمن ابلاغ سلام به خادمین و عرض خدا قوت به آنان گفت: شما خادمین عزیز امید است که ان شاءالله با دست پر و زیارت و خدمت مقبوله برگردید.

وی در ادامه این پیام، ضمن داشتن التماس دعا به همه خدام و زائرین امام حسین علیه السلام تأکید داشت: دعاگوی همه شما خادمین حضرت معصومه سلام الله علیها هستم و یقین دارم عنایات کریمه اهل بیت سلام الله علیها بدرقه راه شما خادمین آستان مقدس در ارائه خدمت به زائرین خواهد بود.

خاطرنشان می شود: در ادامه این جلسه مسئولین هرکدام از کمیته ها به بیان نکات و پیشنهادات خود در عرصه های مختلف خدمت رسانی به زوار در موکب پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یه طلبه IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    ای کاش موکب حرم حضرت معصومه سلام الله علیها تمام همت خودرادرعراق برای خدمت فرهنگی صرف می کرد وهزینه های غذا وخدمات را برای زایران اربعین درایران انجام می داد.