یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کلنگ زنی

حوزه/ کلنگ احداث پنج هزار واحد مسکن یک طبقه حیاط دار در سایت طایقان قم امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم کلنگ زنی پروژه ۵ هزار واحدی طرح نهضت ملی مسکن (سایت روستای طایقان)واحدهای یک طبقه حیاط دار با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، سیدمحمد آقامیری استاندارقم و شماری از مسئولان ملی و استانی برگزار شد.

گفتنی است: متراژ زمین هر واحد در سایت طایقان ۱۶۰ تا ۱۸۰ متر و زیربنای هر واحد نیز بین ۹۰ تا ۱۱۰ متر مربع در نظر گرفته شده است.

سایت طایقان در فاصله هفت کیلومتری شهر پردیسان قم و نزدیکی روستای طایقان قرار گرفته است. روستای طایقان در بخش سلفچگان قرار دارد؛ ۱۸ کیلومتر با قم فاصله دارد و در جنوب غربی استان قرار گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به استان قم ضمن افتتاح ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پردیسان از سایت ۵۶۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن قم بازدید بعمل خواهد آورد.

براساس گزارش: سامانه نهضت ملی مسکن در استان قم بیش از ۱۴۷ هزار نفر در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود ۷۳ هزار نفر حائز شرایط شناخته شده اند که ۲۷ هزار و ۸۶۷ نفر از متقاضیان در اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان و بقیه در دیگر زمین های تعیین شده، مسکن برای آنان تخصیص داده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha