یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زائران مسیر اربعین

حوزه/ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: ۹ موکب خادمیاران آستان قدس رضوی در شهرهای سمنان، دامغان، سرخه، شاهرود، گرمسار و میامی در این استان برای خدمت رسانی به زائران مسیر اربعین امسال آماده هستند

حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در سمنان اظهار داشت: ۹ موکب خادمیاران آستان قدس رضوی در شهرهای سمنان، دامغان، سرخه، شاهرود، گرمسار و میامی در این استان برای خدمت رسانی به زائران مسیر اربعین امسال آماده هستند؛ خادمیاران سمنانی تمام تلاش خود را برای پذیرایی هرچه بهتر و مناسبت تر از زائران اربعین سید و سالار شهیدان به میدان آورده‌اند و در کنار موکب‌های در نظر گرفته شده برای پذیرایی از زائران روز چهلم سالار شهیدان، ۸ نقطه اسکان نیز تدارک دیده شده تا عزاداران حسینی با کمترین مشکل به ادامه مسیر خود بپردازند.

وی تصریح کرد: کار موکب‌های استان سمنان آغاز شده و تا ۱۰ و ۱۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. بعد از این تاریخ و با فاصله تقریبا یک هفته‌ای نیز، خودمان را برای پذیرایی و خدمت‌رسانی از زائران دهه آخر صفر آماده می‌کنیم.

سعدالدین افزود: در همین راستا این ایستگاه‌های ۹گانه به صورت مستمر خدماتی از جمله توزیع غذا، چای، آب معدنی و میان وعده را ارائه می‌کنند. ۲۰ هزار بطری آب آشامیدنی نیز برای پذیرایی از زائران در مسیر اربعین آماده شده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وعده غذایی نیز توسط موکب‌های خادمیاران آستان قدس رضوی بین زائران توزیع خواهد شد. تمام همت خود را به کار گرفته‌ایم تا میزبانی شایسته‌ای را از زائران روز چهلم امام حسین(ع) داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha